Идеята ми за проект се казва „Изкуствена еко система“. В квадратна мрежа се намират два вида създания: растения и животни. На всеки един ход всяко едно от растенията и животните правят по нещо. Растенията на определен интервал могат да се размножават, тоест да създават нови растения в съседна клетка ако такава е свободна. Всяко от животните пък може да вижда растения в определен диапазон и се насочва към най-близкото (ако не вижда такива се движи произволно). Едно растения умира след определен период от ходове или ако бъде изядено от животно. Едно животно също умира след определен период от ходове или ако не получи храна също определен брой ходове. Животните също ще могат да се размножават, но това ще бъде сложен механизъм и ще трябва да го доизмисля. Като цяло две животни трябва да са един до друг за да могат да произведат ново. Всяко едно от тези действия ще бъде в отделна рутина, например дадено растение може да се размножи за един ход и да бъде изядено в същия ход от животно, ако успее да извърши размножаването преди да бъде изядено. Друг пример са две животни, които искат да изядат едно и също растение. Проектът може да стане и по сложен, ако ми хрумнат и други идеи, но за сега какво мислите?
[Проект] Изкуствена еко система
- Визуализация?
- Разделяне на матрицата на части, за да може да се изчисляват конкурентно.
За визуализация мисля просто матрицата да се принтира на конзолата след всеки ход.
Мисля, че ако правиш подобно нещо, ще искаме да работи конкурентно (пр. както каза адаша, да разделиш матрицата на части). Също така, трябва да усложниш задачата (пр. различни видове растения и животни) и/или да направиш по-читава визуализация от "принтиране на конзолата" и/или нещо друго, с което тази задача да стане по-сложна.
OK
Трябва да сте влезли в системата, за да може да отговаряте на теми.